måndag 16 augusti 2010

Norsk choklad



Kostar 41 (jävla) norska kronor!
För 200 g!
Men nöden har ingen lag!
Jag å systeryster var till Oslo med Kevin och ställde på Norsk vinnar-utställning, Kevin fick en 1a och kom 4a, bättre kunde han allt fått tyckte vi nog, men bättre lycka nästa gång, själv fotade jag massa vackra norska (och några svenska) cavalierer
Vi konstaterade också under den övertrötta bilfärden att "ja det finns negrer i norge med" och att man tydligen kan få korv (pölse) med antingen bröd eller limpa, jag svarade att "bröd blir nog bra" och hoppades att jag inte svarade fel, för det jag såg framför mig var en korv i en skogaholmslimpa, alternativt en barkis!
Som tur var så fick jag en korv med vanligt bröd!
Resten av bilderna från Oslo finner ni på min facebook, länk till albumet nedan
Det är nästan bara helfärgat på bilderna, mest för att jag tycker det e roligast att fota =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar